CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 2. mars 2009

Montag wieder... :S

Guten Morgen, mein Freund!

Ich habe Deutsch am Montag, und es ist langweilig! Es dauert fünf Stunden lang!

Hehe, du skjønner kanskje ikke hva som står over, men settningen handler om at jeg har tysk på mandager, og at det er utrolig kjedelig fordi det varer i hele fem skoletimer... Mandager er rett og slett den verste dagen i uka og det er også torsdager. De dagene er det så utrolig mye å gjøre. Jeg blir nesten gal! xD
Dagen i dag startet ikke noe bra heller... Jeg våknet til klokken som ringte 05.40!!! Slo den av, og tenkte: "Bare 5 minutter til"... De 5 minuttene ble til 15 minutter... Oi da...
Men jeg gjør at jeg kan nå for å få tiden til å gå myyyyye fortere enn det det gjør, fordi jeg gleder meg så utolig mye til Hellasturen om 2 uker!

Bis bald! (vi snakkes) xD

Hører på: Bråket i klassen -.-
Nedtelling: 11 dager til Hellas!

0 fantastisk(e) kommentar(er):